Klantentevredenheidsonderzoek
Wij hebben wederom een 8,1 van u gekregen! Hartelijk dank hiervoor!
Meest genoemde verbeterpunt: wachttijden verkorten. Meer balies bemannen.
Wij hebben de afgelopen jaren er al veel aan gedaan om de wachttijd te verkorten. Zo hebben we een herhaalservice opgericht, nummersysteem aangepast met voorrang voor baxterklanten en deelnemers herhaalservice, flexibel werksysteem ingevoerd waarbij er sneller kan worden bijgesprongen aan de balie. We hebben echter al geruime tijd een vacature voor een apothekersassistent. We zijn inmiddels zelf medewerkers aan het opleiden tot apothekersassistent. Een apotheekmedewerker mag niet aan de balie werken. Dit mag alleen gedaan worden door gediplomeerde apothekersassistentes of apothekers. Kortom niet iedereen die u ziet rondlopen kan u helpen aan de balie! Ook is het afgelopen jaar het aantal geneesmiddelen dat langere tijd niet leverbaar is enorm toegenomen. Ook de vergoeding door de zorgverzekeraars is per verzekering anders. We doen er alles aan om u toch de gewenste medicatie te kunnen leveren maar dit zorgt wel voor extra wachttijd.
Meest genoemde compliment: deskundigheid en uitgebreide adviezen.
Het geven van advies over het geneesmiddel neemt soms wat extra tijd in beslag. Dit zorgt er ook voor dat u soms wat langer moet wachten.
Publicatiedatum: 06-06-2021